en massa tankar

Jag har tänkt på att jag tänker ganksa mycket. Om det är något som händer kan jag tänka det det, aslänge.
Då om det händer mycket saker på en gång, får jag väldigt mycket och tänka på, och det blir jättejobbigt.
Det är såna stunder som jag känner mig depp och bara vill försvinna, speciellt om det bara är dåliga saker som händer.
Det skulle vara så jävla skönt att bara åka nånstans, bara ett tag, eller i flera månader.

Jag tror ju inte på himlen och gud och sådand shit, sånt stör jag mig bara på. Så jag kan inte säga att jag vill komma till himlen, bara nånsens. Utan det jag menar är att bara åka iväg, kanske 50 mil, bara stanna där, släppa alla tankar och få  spendera lite tid åt att bara vara, eller försvinna, som många tonåringar uttrycker sig - ta livet av sig.

Jag har haft den tanken, såna där stunder när det händer för mycket negativt, men har dock aldrig försökt.
Jag är för feg.
Vågar inte.
Det är inget jag råder egentligen, att ta livet av sig. Tänk om det blir bra sen, då har man mist sitt liv, och inget kan få tillbaka det. Rätt läskigt.


Love
Renée

Kommentarer
Postat av: Jannika

gumman,jag kommer alltid att finnas på din sida.

du är en av mina bästa,jag är så glad att jag har dig.Du finns alltid där, jag älskar dig<3

2010-01-06 @ 02:20:39
URL: http://jannikaivarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det händer mycket i livet. Ibland är det jobbiga saker och tankarna blir därefter. Men så vänder det! Du är en härlig tjej, och en bra kompis, kom ihåg det. Lev och njut.

2010-01-06 @ 17:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0