jag är väl fast...

Jag har tyckt om manga gå länge jag kan minnas!
Fick mina första mangaböcker för 6 år sedan, innan det älskade jag alla teckningar och målningar jag hittade på internet.
De första böckerna jag fick blev jag så fäst i så jag köpte alla nummer, som var 42 st!
Det var DragonBall

DragonBall




Efter det önskade jag mig nya böcker, och fick då One Piece.
Har ca 35 av deras böcker, och det är många fler kvar!

One Piece



Förra året fick jag nya böcker, som då bara var 15 nummer.
Det var VampireGame, och jag rekomenderar verkligen dom böckerna!


VampireGame





Och nu är det så att jag är fast igen...
I 7:an började jag titta på smp klipp av Mermaid Melody, och fastnade.
Tittade klart på första "filmen" som då var 72 episoder! Då med "episod 70, part 2 of 3".


Nu tittade jag vidare för någon dag sedan och kan inte sluta!
Nu nytt "avsnitt" med 52 delar.

Men jag älskar't!

Mermaid Melody



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0