bilderna från min prao!

Nu kommer alla bilderna från min prao i klass 4B!
Jag vet att jag ser likadan ut på alla bilder...
I love you all sweetpies ♥



Jag och Nils, en kaxig och uppkäftig men underbar kille med teddybjörnshjärta på insidan



Jag och Lindita. Hon var en mycket självsäker och söt tjej



Jag och Sara. Henne har jag träffat många gånger förut hemma hos Gloria. Alltid lika söt



Jag och Adam. Skitsöt kille!



Jag och Max. Blev kär i denna kille, hahah (a) skitsöt kille med hur skön personlighet som helst!



Jag och Hugo. Allvar, stolligare kille får man leta efter! Busig och skitsöt



Jag och Madicken. Känner och också sen förr, en urgullig och bråkig liten tjej



Jag och William, en kille jag fastnade för. Väldigt speciell och fin kille



Jag och Elvira. Känner sen förr, får man vara sötare?



Jag och Wilma, henne fick inte killarna retas med, liten men kaxig, om jag säger så!



Jag och Tomas. Fett skön kille, vi hade kul vi!



Jag och Sandra. Samma här, känner sen förr. Underbart snäll tjej



Jag och Sara, EMMA BROKMARKS LILLAYSTER FÖRFAN! Lite coolt att hon var ca 3 cm kortare än jag



Jag och Dilan. Älskar tjejens garv, haha...



Jag och Milla, en av Glorias bästa kompisar. Ursnäll och söt tjej



Jag och Felix. En väldigt snäll kille, skulle inte göra en fluga förnär



Jag och Linn, en busig och skitsöt tjej



Typ oredigerad bild. Jag och Shahzoda, skitsöt tjej!









Kommentarer
Postat av: sara :)

Hahaha jag ser ju puckad ut där. :D men jaja

jag är ju 1,78 cm nu <3

2011-02-11 @ 14:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0