slutet på 2010

Under 2010 har du:
Har du pussat någon? japp
Har du varit tillsammans med någon? ah
Har du varit kär i någon? nja
Har du haft sex med någon? mjaaa.. (a)

Dina vänner under 2010..
Har en vän dött? neeee
Har en vän sökt tröst hos dig? JA EMMIS ÄR SÅ JÄÄÄVLA DRYG ALLTSÅ!! nej skoja men ja
Har du sökt tröst hos en vän? Japp
Har du sovit över hos en vän? Ja
Har du varit kär i en vän? nöeh
Har du fått mer en fem nya vänner under året? tror så ;o

Du under 2010..
Har du gråtit? japp
Har du skrattat? varje dag!
Har du kissat på dig? haha nej
Har du sovit i tält? haha ah..
Har du sovit under bar himmel? tror inte det
Har du varit på Gröna Lund? jaa!
Har du varit på Liseberg? Ne
Har du varit på Kneipbyn? haha va?
Har du varit utomlands? JA!
Har du varit i en annan stad? jepp
Har du bott hemma? ja

När har du som mest..
Gråtit under 2010? När jag varit ledsen?
Skrattat under 2010? När jag varit glad?

Denna månad..
Har du varit kär? nöeh
Har du kysst någon? Ja
Har du pussat någon? Ja
Har du kramat någon? Ja
Har du skrattat? Ja
Har du gråtit? Ja
Har du varit glad? Ja
Har du varit ledsen? Ja

När..
Grät du senast? kommer inte ihåg
Skrattade du senast? idag
Duschade du senast? igår
Lyssnade du på musik senast? nyss
Hade du kul senast? idag

Vem..
Kysste du senast? tomten
Kramade du senast? kommer inte ihåg
Pratade du i telefon med senast? Emmis
Fick du sms av senast? Erik
Hade du tråkigt med senast? Mig själv, heh




Kommentarer
Postat av: emma brokmark

okeej, jag är dryg.. FÖRLÅT ÄLSKLING, MEN TYVÄRR SÅ ÄLSKAR JAG DIG ÄNDÅ

2010-12-21 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0