ojojoj

ligger lite efter här i julshemat, men mitt internet har varit paj så har inte kunnat uppdatera, men här kommer dom tre dagar jag missat! :)

Dag 06 – Min dag

Min dag idag började med skola som vanligt, efter det gick jag ner på stan och kollade på skidjacka i  väntan på att pappa och min bror skulle komma. När dom kom hämtade min bror ut sin nya mobil, sen gick vi och tog en fika, åt sallad, mummaa... Efter det gick vi till expert och så fick jag ett par nya hörlurar av pappa som jag ska ha till min dator, tack pappis <3

mina nya lurar





Dag 07 – Min bästa vän

Jag har så sjukt många bästa vänner. Men dom jag umgås mest med som jag kan kalla bästa vänner är Nittler, Carro, Natta, Tess, Lindis, Tishk, Emmis, Klara, Sanna, Dilwin & Jannika.

Sen har jag mina små pojkar,
Linus, Danne, Lukas, Pontus, Anton, Mackeybooim, Erik & Matte...
Har så sjukt många mer vänner, men det är dom som står mig närmast <3


gamla bilder under, jag och Lukas


jag och Klara


jag och natta


jag, Carro och Natta


jag, Tishk och Nittler


Anton, jag och Linus


Tess och jag


Linus, nittler, jag och tess


Mackeybooi och jag


Lindis och jag


Sanna, dilwin, tishk och jag


Mina söta pojkar och jag på lan


Jag, nilla och Jannika


jag och emmis




Dag 08 – Ett ögonblick


Ett ögonblick? Menas det med något speciellt man kommer ihåg då? Jag kör på det.
Det var nog när jag åkte till Mackeybooi för första gången (ni vet en av mina bästa vänner i Småland?).
Det var 2008 i Oktober. Det kommer jag alltid komma ihåg, kommer fortfarande ihåg varje dag, allt vi gjorde som om det vore igår. Bilden är från när jag var hos honom nu i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0