Julschema

Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Det här får mig att gråta


Kärlek som inte går som man tänkt sig. Man målar upp en bild, fantiserar, drömmer och tänker, och blir det inte som man vill blir man hjärtekrossad...

Det har hänt mig förr. Man känner sig så kär, allt är toppen, men känner den andra personen likadant? Det kanske börjar med ett bråk, tjaffs eller gräl, och plötsligt har man tanken i huvet: "Nej... Tänk om han skriver att han inte vill ha med mig att göra längre. Han kanske inte tycker om mig längre"

Då blir man rädd, och blir kanske lite av en toffel, och då tycker den andra, att fyfan vad dryg man är, sen ska man be om förlåtelse för det och sen blir det bara värre. Då har det hänt. Känslorna försvinner hos den andra.
Man blir lämnad. Det får mig att gråta.

Så jag har försökt att tänka klart. Inte fantisera så mycket,  utan fokusera på läget!



En första

En första vadå? Kyss har jag redan tagit, därav vet ni vilken som var min första "riktiga" pojkvän. Vet inte vad jag ska skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0