Julschema

Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Mitt andra ögonblick jag aldrig glömmer är när jag hämtade min häst. Det är oförglömligt... Det var den häeligaste känslan som någonsin träffat mig i bröstet, fyllt migg hjärta och fått mig så glad. Finns inga ord för hur mkt jag älskar min häst. Här nedan kommer lite bilder från första dagen jag hämtade henne, för 2,5 år sedan <3


Hennes dåvarande ägare longerade henne innan hon skulle in i transporten



45 mil senare, hemma vid hagarna






dag 2 i hagen, kan ni fatta känslan att åka upp till stallet dagen efter man fått sin egna häst och se henne gå i hagen?!


Mamma och Katitzi


första gången i paddocken, min vackra 3-åring <3



Får jag skryta lite? Bra! Här är en video på hennes pappa Ragazzo, som var en ELITE-hingst i det kända stallet Flyinge i Skåne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0