i väntan på att få åka till Natta

Jag ska måla dit mina bokstäver på min vägg. THE KING OF POP ska det stå på min svarta fondvägg med vita bkostäver! :D Det ska jag faktiskt göra nu, medan jag väntar på att få åka till Natta vid 21:00.

Köpte ny plattång idag också, en som kunde platta och locka, men FYFAN! KÖP INTE DEN JAG KÖPTE! Den var sträv mot håret och hade av hårstån, precis som om jag plattade på sandpapper, usch. Den ska lämnas tillbaka imorgon, vilket är typsikt för jag vill ha lockar på nyår och min nuvarande plattång är sönder...






just nu: BUS! ihihi




Kommentarer
Postat av: Tishk

vi kan fixa oss tsm :* jag har ju båda locktång,vågtång och platt tång;D

2010-12-28 @ 21:53:41
URL: http://jazas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0