Bilder från igår!

Av mamma och pappa fick jag:

Ny jacka
Nya C.O.D - Black Ops
800:-
duschgrejer

Av farmor fick jag:

En chokladask
500:-

Av farfar fick jag:

En chokladask
500:-

Av mormor och morfar fick jag:

morgontofflor
en skitskön och mjuk, tjock filt
duschgrejer
1200:-

Sen fick jag 100:- av min morfars syster, haha hon är så söt...


Hemma hos pappa på morgonen, nyvaken och knallvit i ansiktet jag vet...



ett av min brors paket innehöll skoterglasögon haha :)


Hemma hoa mormor och morfar. Mamma som har haft kameran, därav inga bra bidler men... Pappa och Milou iaf! OM ni ser honom bredvid fotöljen, skolla vad stor han blivit!



Tomten kom!



Kusiner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0