SVAR PÅ ERA FRÅGOR!

vad har du besökt för länder?

Malta, Kreta, Mexico, Kanada, Norge, Tyskland, Checkien, Ungern och någon mer stans som jag inte kommer ihåg...


vad vill du göra i framtiden?

Jag vill ha barn tidigt, det är en sak som är säker. Sen ville jag jobba som modell men insåg att det inte fanns något modellgymnasium i Sverige, så nu bli rdet väl att plugga upp betygen i 9:an och satsa på förra drömyrket - veterinär :)



vad heter din bästa vän?

Jag har  många bästa vänner! 

vad är en bästa vän för dig?

Det är någon som ställer upp, någon som lyssnar och som man kan prata med.
Sen gäller det att vara en lika bra vän tillbaka



vad är ditt bästa minne från sommaren än så länge?

Jag vet faktiskt inte :o Jag älskar ju mina vänner och har alltid kul med dom, så dom gör min sommar till den bästa :)

vilka är dina favoritbyxor?

Jag älskar att ha mjukisbyxor, men nu är det nog mina trasiga jeans från Gina


vilken är din favorittröja?

Jag har seriöst ingen. Älskar alla stora och mysiga! :)



hur många tänder har hästar?
Jag har inte en aning :o har aldrig tagit reda på det ;o

varför väger ostbågar mindre än motorcyklar?

fråga tomten


Är du kär?

Kanske, kanske inte :)


Har du någon kille?

neop :)


När gick du på toa sist?

Jag kommer inte ihåg ;o hahaha igår kväll antar jag 


Vem saknar du just nu?

honom


vem av dina vänner har du känt längst? ,eller alltså har du nån barndomsvän? :) diggar verkligen din blogg!<3

å tacktack :D <3
Jag har många barndomsvänner. Dom jag käns längst är Dilwin och Klara. Vi gick på samma dagis och är fortfarande med varandra. I 13 år har jag känt dom :)


Vem är din bästa vän just nu som du berättar allt till?

Jag har som sagt väldigt många bästa vänner. Det finns nog ingen som jag säger ALLT till. Vi tycker om att prata allihoppa, utan att det kommer ut något som skulle vara hemligt.



Vem älskar du mest av dina vänner?( skriv inte alla mina vänner, om du bara fick välja en.)

Min bror :)

kan du inte börja blogga mer?

Jag bloggar mest för att jag kan ha tråkigt... Hade inte tänkt att jag skulle bli "känd" genom min blogg eller så, utan bara som ett tidsfördriv. Men folk verkar tycka om min blogg, så visst, jag kan försöka att blogga mer :)


vad väger du ?

Jag väger mellan 55-56kg 


hur lång är du ?

Mellan 176-177


är du oskuld ?

nej :)


vilken linje tänker du gå sen när du börjar gymnasiet? :)

Efersom det inte fanns något modellgymnasium ska jag gå någon linje för att plugga till veterinär. Det ville jag alltid bli som liten och jag älskart djur, så :)


TACK FÖR ALLA FRÅGOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0