min helg :)

Lördag

Jag vaknade hemma hos älsklingJannika,
men cyklade fortsomfan upp till sorf för att heja
bästa Alexander när han tävlade! :)
Det gick väldigt bra för honom, fast jag såg inte
alla klasser han hoppade, missa en :(
Men dom 2 jag såg, kom han 2:a i första,
men ramlade av i den 3:de! hahaha
Nej men det va rätt synd... men det gick ju bra iaf :) <3


Söndag
Vaknade hos Gloria, gick upp kl 9 för att hinna
till sorf igen för att träffa Alle och titta på hans syster,
men kom iväg för sent, så missa honom, :(
Då red jag en sväng när jag ändå satt på hästen,
och det va myspysss. VARMT idag ju!


Nu
Sitter jag här, väntar på Carro och Natta.
dom ska komma hit och vi ska ta kort!


Love
Renée



Kommentarer
Postat av: :)

modellen själv ^^

2009-09-21 @ 22:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0