ska sova nu, godnatt (k)

Någon som;

förstår dig: Alla mina närmaste
du saknar: några stycken
du längtar efter:
Tishk!
du hatar: Lukas rumpa ;c

Vem:
kramade dig senast: Tishk
pussade dig senast: Tuppen, haha :o

ringde dig senast: Chalat
ringde du senast: mackeybooi
var hemma hos dig senast: Lukas, Tishk och sanna
var du hemma hos senast: Tishk!

Har du;
några kärleksproblem: inte nu :)
ätit något idag: japp
pratat med någon idag: jaa
gråtit idag: nej :D
skrattat idag: en hel del!

Jag;
är singel: ja :)
är rädd för att bli övergiven: inte nu
svär ofta: nöstan hela tiden, hehe
sjunger i duschen: ne
är en morgonperson: bror väl på
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: bor också på
är kär i kärleken: jaaaa :D
skrattar åt mina egna skämt: Hahahahahaha, JÄMT faktist :$
vill ha barn: Ja!


Har du;
glasögon/linser: ne
piercingar:
ja
tatueringar:
nej
syskon: ja
pojk/flickvän: ne
jobb: halvt
för många vänner: ja, funderar på att dumpa Tishk (6)
rymt hemifrån: ja xd
färgat håret: tonat
bra självförtroende: kan hända
sagt "jag älskar dig" till någon: jaaaaa
gjort något olagligt:
ja
somnat i skolan: faktist inte :o
ett ben: jag har 2
Tappat bort mig i din hemstad: NEJ!
sett en fallande stjärna och önskat mig något: mja :')
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: jaa
en hemlighet som ingen vet: ja
varit på en blind date: naj
sovit en hel dag: halv
somnat gråtande: tror inte så :)

 

 



Kommentarer
Postat av: ebba

du saknar mig va?!

2009-11-30 @ 19:26:42
URL: http://ebbafalk.blogg.se/
Postat av: Tishk

du fuck you!:(

2009-11-30 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0