mys i skogen

Jag pkte till Gloria i förrgår och då va Ronja där också, hennes halvsyster. Så vi hade roligt tillsammans med en massa spray/moussekrig! Vi köpte kanske 2kg godis också, och hyrde en film. Vi hade mysigt hela dagen/kvällen.
Sen på morgonen igår gick vi ut i skogen, så det kommer lite bilder här nere :)

Igår va jag också med Tishk, Chalat, Jocke, Ling, Lindis, Carro& Natta!
Det va askul det med. Vi var hemma hos mamma först, sen gick vi hem till pappa och åt, sen gick vi hem ill min mamma igen, kollade film och sen drog alla hem förutom Ling och Jocke som sov hos mig :)

Nån bild kanske kommer sen!

Love
Renée


Gloria




ojoj, bilden ser konstig ut ;o osminkad och nyvaken!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0