MÅSTE få göra som alla andra!

Bio igår med Lindis som sagt, och jag MÅSTE få göra som alla andra och säga att Jacob Black är en av dom snyggaste och vackraste i hela världen! Ojoj, så jävla fin han är, helt sjukt...
Sen var det som Linus sa efter bion:
"Märkte ni att när Bella pratade med Jacob kollade hon på hans mage hela tiden?"

Det hade nog jag också gjort om jag pratade med honom (a)

Idag tänkte jag åka skidpor med Lindis, om hon vill det. Jag har inte åkt på nått år. När jag var mindre åkte jag skitmkt skidor. Så ska prata med henne, sen ikv blire nog tjejkväll hemma hos Tishk :)


Love
Renée

me want!

Kommentarer
Postat av: carro.

Red förbi Östersala och såg lilla Grå och iih så söt hon är. Länge sen man hörde något om er, är ni igång igen?

2009-12-19 @ 17:29:18
URL: http://carolinebergdahl.wordpress.com
Postat av: Anonym

HAN ÄR MIN !!! <333333333 (k)(L)

2009-12-23 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0