Lite bilder på Jocke och Daniel!

Haha, ett av dom roligaste sakerna som hände i fredags var nog när Danne gick i sömnen!


*Alla sover*

Daniel: Men det går ju inte Renée!!!

*jag vaknar*

Jag: va....?

*Daniel sitter på min, Carro, och Lindis sängkant*

Lindis: Alltså Danne, alla sover, det är ingen som lyssnar på dig! Vad håller du på med?

Daniel: Ja, alltså vad håller jag på med? Jag går i sömnen!


Nästa morgon berättade Lindis att Danne hade snackat i typ en kvart om olika saker, och att hon hade trott att Danne hade trott att alla var vakna och lyssnade på honom, hahahaha. Fail....


















Kommentarer
Postat av: lukas

JÄVLA HÄFTIGA KILLAR ASSÅH

2009-12-06 @ 20:32:12
Postat av: lukas

jocke är söt:) daniel är bara lite smågay(a)

2009-12-06 @ 20:33:25
Postat av: daniel

häfti kille!

2009-12-08 @ 16:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0