Lindis! <3

Efter skolan drog jag med hem till Lindis mamma ett tag, och satan vad kul vi hade :'D
Jag har allvarligt aldrig hört henne skratta så mycket! Skratta tills tårarna rann, hahaha.

Nu ska jag till stallet, sen blire plugga, har en massa prov...


Jag: ååh vilken fin bild det där blev på dig!

Lindis: Va? vad tog du på?

Jag: när du låg på mage i din säng utan tröja

Lindis: Du tog inte på ansiktet va?

Jag: jo..

Lindis: men nej det får du inte!

Jag: men bilden blir ASFIN om man klipper bort ditt ansikte!

Lindis: tack!

Jag: HAHAHAHA, NEJ JAG MENA INTE SÅ!!

*AASSSGGG*


Love
Renée


Lindis (Lindström) och jag på avslutningen i somras

Kommentarer
Postat av: lindis

hahahahahahahah fan va kul de va! :'D<3

2009-12-11 @ 16:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0