Jag tycker till!




* Lösnaglar! Skitasnyggt och det ser fräsht ut. Dock kan limmet förstöra dom riktiga naglarna under.

* Silverringar! Snyggt och ser otroligt kvinnligt ut att ha på händerna.

* Tighta tights/byxor! Mycket snyggare än pösiga, stora jeans. Mjukisbyxor är ett undantag såklart.

*
Uggs/Converse! 2 par skitsnygga olika skor för olika årstider.





* Smårökare! Allvar, dom som går i klass 5 och röker gör det bara för att vara coola, tro mig. Hemskt onödigt!

* Poliser! Bra att dom finns, visst. Men dom sabbar alltid alla fester och det är jag trött på!

* Nyaste MSN! Jag tycker faktist inte om det! Mycket krångligare än snäppet äldre MSN:en.

*
Fejkfylla! Folk som fejkar att dom är fulla. Otroligt irreterande och drygt...


Kommentarer
Postat av: natta

haha du röker ju också för att vara cool så du ska inte säga så mycket ;)

2010-02-13 @ 14:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0