IG BARN

Jag är ett IG BARN! Helt seriöst, jag får nästan IG i allt! Känns verkligen inte bra, måste skärpa mig nästa termin. Nu har vi fått reda på alla betyg förutom 2, OCH JAG HAR BARA ETT J*VLA VG! Resten är G! Jag trodde jag skulle få en massa VG:n, iaf i idrott och slöjd och det, men nehe :o så arg...haha.

Idag efter skolan va jag med Lukas, och han har gästbloggat här under :)
(Ni kan klicka på bilden så den blir större).
Sen gick jag hem och drog till stallet och red barbacka på min lilla häst i snön. Skitmysigt!
Det har kommit ganska mycket snö nu, kanske 15 cm?


Love
Renée


hittade en bild från i somras på mig och mamma i Cypern
! Ser tjock ut, haha :'o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0