Detta eviga frågande...

"Renée! Röker du??"

"Du röker väl inte Renée?!"

"Du kan väl inte röka heller?"

"Det är inte likt dig att röka?"



Då kan jag väl svara på det.
Svaret är NEJ, jag röker inte! Tycker det är hemskt onödigt, finns inget bra med det, och har inte lust att dö i kol heller 10 år för tidigt. Jag tycker om mitt liv och vill inte slösa bort det på ciggaretter. Sen är jag duktig och kan säga ifrån om någon frågar om jag ska ta ett bloss. Jag har rökt ganska många gånger, men aldrig blivit beroende. Me det menar jag inte att jag vet att jag kan fortsätta, för då kommer jag säkert känna suget efter ett tag. Man kan säga att jag feströker.
Nu har jag inte rökt på 5 dagar, och jag tänker inte ens på cigg om dagarna.
Ska inte röka till nyår kommer heller för den delen.

Nu vet ni :)


feströker bara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"nu har jag inte rökt på 5 dagar"

haha duktiiiiigt

2009-12-13 @ 12:55:49
Postat av: EkorrenDenGalna

Nej nej Reneé du snackade verkligen inte om hur sugen du var på cigg hela helgen? ;D

Haha ;P <3

2009-12-14 @ 15:37:09
URL: http://ekorrendengalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0