Bio snart!

Nu sitter jag hemma hos pappa vid hans nya data och nördar. Ska äta snart och sen ska jag och Lindis på bio, NEEW MOON!
Halva Sveriges befolkning har sätt den, och alla säger att den är bra, men vi får väl se...:)
Den hade ju inte fått så bra kritik iaf.

Skolan va soft idag, och det va asroligt på idrotten! Jag och Lindis åkte skidor, så skulle vi ner för en backe:


Lindis: Det här går aldrig!

Jag: Jo, åk!

Lindis: okej,... AAAHH!

Jag: jag kommer efter dig!

Lindis: ey shit...

Jag: Åh nej! Mina slidor fladdrar!!

Lindis: VAAAAA?!!? HAHAHAHAHAHHAHA!!

Jag: Nej! Jag menar mina skidor sladdar! ahahaha!

Det va ju så kallt så jag knappt kuynde prata! Helt sjukt...


Love
Renée




Kommentarer
Postat av: lindis

hahahaha så jävla roligt!xd

2009-12-20 @ 18:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0