KÖP INTE FRÅN LORÉAL M.F!

Jag har under mitt liv köpt smink från tre olika märken - Loréal, Maybeline och ID Bare Minerals. 
Efter lite research och videos från andra makeupartister i världen så har jag nu fårr reda på att märken som Loréal, Max Factor, H&M, Åhléns och Lancôme testar på djur. 

Jag som kallar mig världens största djurvän kommer alltså nu TOTALDITCHA dessa märken, vilket gör mig ledsen för min favoritfoundation är True Match från Loréal haha... De mesta jag använder är från Bare Minerals, och tur är väl det! SÅ, nästa gång det är dags att köpa nytt smink så tänk på vilka märken det är! Hjälp till att bidra till mindre djurförsök! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0