Jag hatar snaggade killar

Är det bara jag här som HATAR när killar med snyggt hår plötsligt får för sig att de ska snagga sig? Killar med "långt" hår på huvudet kan ju vara det snyggaste som finns! 

Vi kan ta Nicholas Hoult som ett bra exempel! Det är han som är "R" i filmen Warm Bodies (kolla på den btw, sjuukt bra!) och visste ni att det även var han som spelade "Marcus" i filmen Om En Pojke? Det hade jag INTE en aning om haha! Han som va så ful då... :( JAJA!
 
Här är Nocholas med snaggat hår:
 
 
 
Och här är han med SITT SNYGGA HÅR! Ser ni inte hur mycket lite hår gör på huvudet hos en kille?
Jag fullständigt HATAR HATAR HATAR när killar snaggar sig, över huvud taget! Snaggade killar kan vara det fulaste som finns enligt mig, fy i helvete!
 













Och här är filmen han var med i när han var liten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0